Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.07.2015 19:06 - ТЕЛЕВИЗИОННИТЕ РЕКЛАМИ, ВЕЧЕРНАТА РАКИЙКА И МЕДИЦИНАТА
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 2268 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ТЕЛЕВИЗИОННИТЕ РЕКЛАМИ ГОНЯТ ЛЕКАРИТЕ
Бългрските лекари масово напускат България.
Опитах се да анализирам този факт и сигнах до неочаквани резултати.
Помислих, най-напред, дали не е виновно заплащането?
Отхвърлих с отвращение този довод. У нас лекрят винаги е получавал по-малко от водопроводчика.
Значи, трябва да търся причината другаде.
Пуснах телевизора, нарязах си доматки, поръсих ги с насъргано сиренце, сипах си вечерната ракийка и се загледах в програмата на бългрските телевизии.
Отпих глътка и посегнах към доматчето. В този момент рекламата на "Стоперан" започна. Един нежен дамски глас ме просвети, че ако  получа диария, непременно трябва да си купя "Стоперан", да провря в личната си карта дали съм по-възрастен от 12 години и да прочета текста в опаковката. Приседна ми доматчето. Натиках го с пръст и се постарах да бъда силен и смел като пожарникар от Банкя и да не повръщам от получените спазми. В този момент започна реклама на дамски превръзки. Отместих салатата и чашката и поех дълбоко въздух, за да успокоя фантазията си и да преживея момента. Реших, че трябва да поема една яка глътка, за да  уравновеся характера си. Веднага го направих. В този момент показаха едно момче в автобуса със синя риза, подут като трътката на Искра Фидосова от газове. За момент си представих, че дюзата му изтърве и този въздух излезе с харантерния си звук и естествената си миризма. Прилоша ми и отидох да повърна. Ракийката и доматчето ме напуснаха изненадани и завинаги.
Реших да рестартирам вечерната ракийка и сипах нова чашка. Надигнах я и точно я преглътнах, от екрана една дама започна да споделя с мен, че чувствала парене и дискомфорт в интимната си област. Аз почувствах още по-голям дискомфорт и току-що погълнатата ракийка се раздели окончатлно с мен. За цялата вечер бутилката и салатата минаха за много кратко през мен, но стомахът ми ги амнистира.
За сметка на това запомних илачите и при какви болести се употребяват. Сега вече мога успешно да лекувам диария, запек, подуване, парене и ддискомфорт в интимната област на жените, да ги консултирам при месечния цикъл, да им свивам разшиирените вени и какво ли не.
Очаквам към края на годината рекламите да ме научат да оперирм рак на гърдата, хемороиди и да поставям анус претер. След това да науча да правя цезарово сечение и да полагам форцепс. Да не говоря за грипчетата, антракса, лаймската болест и марисилската треска.
Така, както е тръгнало, лекарите у нас до един ще напуснат работа и ще избягат в Конго-Бразавил, Нова Каледония и островите Шпицберген. Как ще лекуват у нас хора, които знаят за медицината и фармакопеята повече от тях?
Дори ще се кандидатирам за парламентарен лекар. И без това българските депутати страдат смо от три болести-словесна диария, политически и работен запек и най-обикновени хемороиди.
Ще се заредя с "Дуфалакс" и "Стоперан" и ще взема една дръжка от тесла, за да набутвам хемороидите обратно на тъмно и топло и толкоз!
Може и министър на здравеопазването да стана. Колко му е да направя една реформичка в здравеопазването. Да не би да стане по-лоша от Московската?
д-р Колев-Босия



Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11739260
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031